MOTOR
Typ: štvortaktný jednovalec DOHC
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstrekovanie paliva (EFI)
chladenie: kvapalinou a olejom + olejom chladený piest
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: 2×4 / 4×4, elektricky prepínateľný
Prevodovka: automatická, P / R / N / L / H
Motorová brzda: áno
Predný diferenciál: elektricky uzamykateľný
Zadný diferenciál: elektricky uzamykateľný (podľa špecifikácií)
PODVOZOK
Rám: vysoko pevný rám z chróm-molybdénovej ocele, predĺžený rázvor
Posilňovač riadenia: elektrický, automatický 3 režimový
Zavesenie: nezávislé, dvojité A-ramená
Pruženie: hydraulické tlmiče, nastaviteľné predätie pružín
Zdvih: 180 mm vpredu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotúčové
Kolesá: 14″ hliníkové disky
Pneu: predný 26 x 8 – 14 / zadný 26 x 10 – 14
ROZMERY A HMOTNOSTI
Celková dĺžka: 2 350 mm
Celková šírka: 1 280 mm
Celková výška: 1 430 mm
Svetlá výška: 270 mm
Rázvor: 1 450 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnosť bez náplní: 385 kg
Predný nosič: nosnosť 40 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom
Zadný nosič: nosnosť 80 kg, kompozitní, s protišmykovým povrchom
Palivová nádrž: 23 l
VÝBAVA
dvojité sedadlo s opierkou pre spolujazdca a integrovanými madlami, elektrický posilňovač riadenia, elektrický navijak, ťažné zariadenie, kompozitné nosiče vpredu aj vzadu, digitálny multifunkčný displej, Full-LED osvetlenie, predný ochranný rám, zadný ochranný rám, bočné ochranné rámy, 14 “hliníkové disky, pruženie s progresívne vinutými pružinami, ochranné kryty rukovätí
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia: L7e / T3b / Off-Road
Vodičské oprávnenie: skupina B (osobný automobil)
Farba | Čierna, Modrá |
---|---|
Kubatúra | do 750 cm³ |
Pridajte recenziu ako prvý “SEGWAY Snarler AT6 L T3b” Zrušiť odpoveď
Súvisiace produkty
-
GOES Copper 3.0
3,990.00€Dostupnosť: Na skladeNie je na sklade
Dvadsať koní na prácu aj zábavu
Taký štvorkolkový záprah ti ponúkne pohodový cval aj poriadny trysk. Na to zober jed, ako že sa Copper volám! Prekvapím ťa silou aj obratnosťou. Vďačím za to motoru s objemom 271 cm3, vstrekovaniu Bosch a kardanovému pohonu zadných kolies. Na automatickej prevodovke s variátorom oceníš najmä redukciu do sily. Vďaka nej sa nezľaknem žiadneho terénu a utiahnem aj poriadne naložený vozík. V lese dokážem drieť ako kôň. Doslova. Pomocou elektrického navijaku so silou 2 500 libier ti z rokliny vytiahnem aj storočné kmene.
Veď nie som žiadne tintítko. Veľkosťou som len o niečo málo menší ako klasická pracovná štvorkolka. Ale vďaka prémiovej kvalite, premakanej konštrukcii a eLkovému kvaltu so mnou rozohrá veľké štvorkolkové divadlo aj poriadny dospelák. Vo svojej kategórii fakt nemám konkurenciu. Však sa príď previezť a uvidíš, že nekecám.
V základe mi nechýbajú kombinované LEDky na oboch koncoch, prehľadný digi tacháč alebo trojica kotúčových bŕzd. Chytré konštruktérske hlavičky mi do vienka dali tiež ramená, ktoré by svojou robustnosťou strčili do vrecka aj toho najnabúchanejšieho ragbistu. Vďaka nim si celý môj podvozok poriadne predĺži životnosť .
Aha, a som socializovaný. Teda, ako že nie som asociál, ktorý by nemohol na cestu medzi ľudí. Mám všemožnú homologáciu a navyše ti ku mne dajú aj techničák. Z neho vyčítaš, že legálne so mnou môžeš na jazdiť verejnej komunikácii aj so spolujazdcom a vozíkom. Tak teda zapriahaj ten môj záprah a hijó do akcie!
Recenzie
Zatiaľ niesú žiadne hodnotenia.